dilluns, 25 de febrer del 2013

Jornada 7. Increible però Cert

Aquest dissabte, un pare em va dir: Quin comentari faràs del partit d’avui?
No vaig saber que dir-li, tan les cares dels pares del Santpedor, com les dels pares del Vic eren "extranyes"… quan vaig arribar a casa i vaig fer click al link que tenim al blog, vaig veure els resultats del LLivia i el Solsona, ho vaig tenir clar. Ens hem oblidat completament de la primera fase i estem plenament integrats en aquesta segona fase. Increïble però cert.

C.B. SANTPEDOR  100    CB VIC 38
Es increïble que en aquest partit, a la primera part quedéssim 9-9 i que la 4ª part perdéssim de 9-11. I en dues parts fem un global de 35-1. però es cert.

C.B. SOLSONA 48  C.B. SANT PERE TERRASSA 90.
No m’esperava tanta diferencia, pels resultats de darreres jornades, sembla increïble, però potser si que era cert que en el terrassa els hi faltava un jugador molt “important”. (la tornada serà un bon partit)

CB LLIVIA 80   CAT.OCCIDENT MANRESA 79
 Increíble, el llivia guanya de 1 al Manresa, però es cert, (i potser fins i tot previsible).

Ens queden dos partits que crec que seran molt importants per nosaltres, El Manresa i el Solsona, i després, MÉS DE UN MES D’INACTIVITAT OFICIAL DE BASQUET. Això si que és INCREÏBLE, però tristament es CERT. 
Sort que el Ricard ens ha trobat un torneig de nivell per Setmana Santa!!.

No sé si algu va anar a la muntanya aquest diumenge pero Fotia un Fred!!!.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada